• Strona główna
  • Załóż firmę
  • Najczęstsze pytania
  • Uruchom swoje konto
  • Kontakt
Pomoc – Faktivo.pl
  • Strona główna
  • Załóż firmę
  • Najczęstsze pytania
  • Uruchom swoje konto
  • Kontakt

Co zrobić, jeśli zapomniałem hasła do konta?

Skorzystaj z poniższej instrukcji, jeśli zapomniałeś hasła dostępu do Twojego konta. Podczas procesu logowania możesz przejść do zmiany hasła na inne (np. gdy zapomniałeś obecnego). Podczas zmiany hasła wymagana jest znajomość nazwy konta oraz dostęp do kontaktowego adresu e-mail, który jest przypisany do danego konta.

  1. Wejdź na stronę www.faktivo.pl i kliknij przycisk „Zaloguj”, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
    zaloguj
  2. Kliknij link „Zapomniałem hasła”.
    zapomnialem2
  3. Wypełnij wyświetlony formularz:
    zapomniane-haslo

    • Login – wpisz w tym miejscu nazwę konta, do którego zapomniałeś hasła.
    • E-mail – wpisz w tym miejscu adres e-mail, który przypisany jest do Twojego konta.
  4. Kliknij przycisk „Dalej”. Na ekranie zostanie wyświetlone potwierdzenie wysłania wiadomości e-mail, która pozwala zmienić hasło.
    powiadomienie
  5. Odbierz wysłaną do Ciebie wiadomość e-mail. W treści wiadomości znajdziesz nowe hasło dostępu, które należy aktywować. Kliknij odpowiedni link, który również znajduje się w tej samej wiadomości e-mail.
    mozesz-sie-zalogowac
  6. Po kliknięciu linku, Twoje nowe hasło zostanie aktywowane. Możesz już skorzystać z formularza logowania, aby zalogować się do konta za pomocą nowego hasła dostępu.
WAŻNE! Zwróć uwagę, że wygenerowane przez system hasło dostępu do konta jest trudne do zapamiętania. Po pierwszym zalogowaniu, możesz zmienić je inne (łatwiejsze do zapamiętania). Przejdź w tym celu do opcji menu „Ustawienia konta”.
TAGI:adres e-mailbezpieczeństwobiuro24.plhasłologinlogowaniePanel klientazapomniałem hasła

Powiązane artykuły:

  • Czy mogę wystawiać faktury z różnymi danymi wystawcy?

  • Czy mogę korzystać z jednego konta z kilku komputerów?

  • Jak wysłać fakturę na e-mail klienta?

  • Jak zalogować się do Panelu klienta?

  • Jak dodać pole dodatkowe na fakturze?

  • Jak zmienić ustawienia powiadomień e-mail oraz SMS?

Kategorie pomocy

  • Klienci 10
  • Najczęstsze pytania 15
  • Narzędzia 6
  • Produkty i usługi 6
  • Przed założeniem firmy 5
  • Przeglądanie dokumentów 10
  • Ustawienia 11
  • Wygląd i zawartość 8
  • Wystaw dokument 30
  • Zagadnienia techniczne 16

Najnowsze artykuły

  • Czy mogę wystawiać faktury z różnymi danymi wystawcy?
  • Czy mogę korzystać z jednego konta z kilku komputerów?
  • Jak wysłać fakturę na e-mail klienta?
  • Jak zalogować się do Panelu klienta?
  • Jaka będzie nazwa mojej firmy i adres prowadzonej działalności?

Popularne artykuły

  • Jak wystawić KP (kasa przyjęła)?
  • Jak zalogować się do Panelu klienta?
  • Jak wystawić KW (kasa wydała)?
  • Jak wysłać fakturę na e-mail klienta?
  • Jak zarejestrować nowe konto?

TAGI

adres e-mail aktualności biuro24.pl dodatkowe informacje dokument dokumenty e-faktura edycja faktura faktura końcowa faktura zaliczkowa fakturowanie faktury funkcje hasło jak dodać jak pobrać jak usunąć jak utworzyć jak wystawić jak wysłać klient księgowanie księgowość login logowanie moje konto okres próbny pakiety Panel klienta PDF PRO-FORMA produkt rachunek rejestracja samofakturowanie statystyki typy konta VAT wewnątrzwspólnotowa wysyłka faktur zakładanie firmy zapomniałem hasła zestawienia zmiana danych
  • Strona główna
  • Załóż firmę
  • Najczęstsze pytania
  • Uruchom swoje konto
  • Kontakt
© 2025 biuro24.pl