Za pośrednictwem Panelu klienta możesz dodać listę produktów, które oferujesz swoim klientom. W każdej chwili możesz zweryfikować obecną listę produktów i w razie potrzeby zmodyfikować lub usunąć nieaktualne produkty. Możesz także przypisywać konkretne produkty do grup, aby ułatwić odnalezienie konkretnego produktu w przyszłości.
Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak utworzyć oraz usunąć grupę produktów.
Aby utworzyć grupę produktów:
- Zaloguj się w Panelu klienta do Twojego konta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Na wyświetlonym ekranie znajdź sekcję „Klienci i produkty” i kliknij przycisk „Grupy produktów”.
- Na wyświetlonym ekranie, w polu „Dodaj nową grupę” wpisz nazwę grupy, którą chcesz utworzyć. Po kliknięciu przycisku „Dodaj”, nowa grupa produktów zostanie utworzona.
Nową grupę produktów możesz też utworzyć podczas operacji tworzenia nowego produktu. Wystarczy, że w sekcji „Inne” wpiszesz nazwę tworzonej grupy w polu „Grupa”. Nowy produkt utworzony w ten sposób zostanie automatycznie przypisany do utworzonej grupy.
Jak usunąć grupę produktów?
- Zaloguj się w Panelu klienta do Twojego konta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Na wyświetlonym ekranie znajdź sekcję „Produkty” i kliknij przycisk „Grupy produktów”.
- Na wyświetlonym ekranie zaznacz te grupy produktów, które chcesz usunąć. Po kliknięciu przycisku „Usuń” i potwierdzeniu operacji, wybrane grupy produktów zostaną usunięte.