Na generowanych przez Ciebie fakturach oraz innych dokumentach możesz dodać dodatkowe pole, w którym będziesz mógł umieścić dodatkowe informacje o produkcie, np. kolor, PKWiU.
Aby dodać dodatkowe pole na dokumencie:
- Zaloguj się w Panelu klienta do Twojego konta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- W sekcji „Ustawienia” (dolna część ekranu), kliknij przycisk „Ustawienia faktur”.
- W sekcji „Inne” możesz wpisać nazwę pola dodatkowego, które może być widoczne na tworzonych dokumentach. Pole dodatkowe może służyć do określenia dodatkowych informacji na temat produktu i/lub usługi.
- Po wpisaniu nazwy pola dodatkowego, kliknij przycisk „Zapisz”, który znajduje się w dolnej części ekranu.
- Od tej chwili podczas dodawania produktów/usług na dokumentach, będziesz mógł włączyć lub wyłączyć wyświetlanie pola dodatkowego.
Pamiętaj, że nazwę dodatkowego pola możesz zdefiniować w „Ustawieniach faktur”.