Za pośrednictwem Panelu klienta możesz dodać listę klientów, z którymi przeprowadzasz transakcje. Podczas tworzenia kolejnych dokumentów (np. faktur VAT, dokumentów PRO-FORMA) będziesz mógł skorzystać z danych klientów, których zapisałeś na swojej liście. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak dodać nowego klienta do systemu.
Nowego klienta możesz dodać również podczas tworzenia nowego dokumentu (np. faktury VAT). Wystarczy, że w odpowiednich polach wpiszesz dane klienta i utworzysz dokument. Spowoduje to zapisanie danych wprowadzonego klienta w systemie.
Aby dodać nowego klienta:
- Zaloguj się w Panelu klienta do Twojego konta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Na wyświetlonym ekranie znajdź sekcję „Klienci” i kliknij przycisk „Dodaj klienta”.
- Wypełnij wyświetlony formularz:
- W sekcji „Dane firmy” wpisz podstawowe dane Twojego klienta, np. nazwę firmy, NIP, REGON. Kliknij przycisk „Wyświetl więcej”, aby móc uzupełnić dodatkowe informacje, np. telefon, fax, adres strony WWW.
Dane klienta, który posiada NIP EU należy dodawać w taki sam sposób jak innych klientów. Wystarczy, że w polu „NIP” podasz poprawny numer NIP EU klienta, np. DE 1234567890. - W sekcji „Adres firmy” uzupełnij dane adresowe nowej firmy.
- W sekcji „Inne” uzupełnij wyświetlone pola.
- W sekcji „Dane firmy” wpisz podstawowe dane Twojego klienta, np. nazwę firmy, NIP, REGON. Kliknij przycisk „Wyświetl więcej”, aby móc uzupełnić dodatkowe informacje, np. telefon, fax, adres strony WWW.
- Kliknij przycisk „Zapisz”, aby utworzyć nowego klienta w systemie.