Za pośrednictwem Panelu klienta możesz przeglądać listę wszystkich Twoich klientów. Dzięki tej funkcji możesz bardzo szybko znaleźć wybranego klienta, np. w celu modyfikacji jego danych.
Jak przeglądać listę klientów w Panelu klienta?
- Zaloguj się w Panelu klienta do Twojego konta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- W sekcji „Klienci” kliknij przycisk „Lista klientów”.
- Na ekranie zostanie wyświetlona lista wszystkich Twoich klientów. W każdej chwili możesz dodać lub usunąć wybranego klienta z systemu.
- Wyświetlona lista podzielona jest na następujące kolumny:
- L.p. – czyli liczba porządkowa.
- Nazwa – wyświetla nazwy klientów. Kliknij nazwę wybranego klienta, aby wyświetlić szczegóły.
- NIP – wyświetla numery NIP klientów.
- Adres – wyświetla adresy poszczególnych klientów (np. adres, kod pocztowy).
- Data dodania – wyświetla datę dodania klientów do systemu.
- Akcje – wyświetla dostępne akcje, które możesz wykonać na wybranym kliencie, np. edytuj, usuń.
- W dolnej części ekranu znajdziesz narzędzie służące do filtrowania wyświetlonej listy klientów. Dzięki temu narzędziu możesz zdefiniować warunki, na których podstawie zostanie wyświetlona odpowiednia lista klientów (np. z wybranej jednej miejscowości). Po zdefiniowaniu filtrów należy kliknąć przycisk „Filtruj”.